sobota, 18 lutego 2012

Upadli

Upadli - Lauren KateCzytałam kiedyś opinie do tej książki i muszę powiedzieć, że były często negatywne.
Dlatego kiedy w bibliotece pojawiła się książka Kate Lauren, Upadli, chciałam sprawdzić czy aby na pewno jest nieciekawa.
Akcja tocząca się w poprawczaku była odmianą zwykłej szkoły, ale nie zyskała u mnie za dużo plusów. Wydarzenie toczące się w powieści nie były zbyt interesujące -jak dla mnie, ale nie były też najnudniejsze.
Dziewczyna, która trafiła do poprawczaka z powodu dziwnych rzeczy, które widzi od dawna. Cieni. Być może uznana za psychopatkę została, właśnie tam wysłana do szkoły.
No i jak zawsze jest tajemniczy chłopak, który z jakiegoś powodu jest...
Ale Lucy tym bardziej przyciąga ten fakt, że...
Wkrótce główna bohaterka dowiaduje się, że dziwne uczucie, które nawiedza się w obecności Daniela jest prawdziwe.
Znali się już wcześniej tylko, że...

Ogólnie szybko, w kilka godzin przeczytałam Upadłych, za to przez drugą część -Udrękę, nie mogłam przebrnąć. Zaczynała się średnio fajnie, potem mnie lekko przynudzała, aż wreszcie na końcu czytałam z zapartym tchem, ale niestety tylko może, bo ja wiem, ile to było? Ostatnie trzydzieści? stron? może... było najciekawszych i akcja była najostrzejsza.
Początkowe czytałanie Udręki było dla mnie istną udręką (no, przynajmniej chyba już wiem z kąd ten tyłuł).
Tak jak Upadli i Udręka najlepsze kryją na końcu...
Jednak, nie twierdzę, że nie przeczytam kolejnej części.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz, śmiało, śmiało, wszystko czytam :)