piątek, 6 kwietnia 2012

Marina

MarinaPo przeczytaniu Cienia wiatru, Księcia mgły i Pałacu północy nie mogłam nie przeczytać Mariny.
Od razu, gdy zobaczyłam, że jest w bibliotece, wyporzyczyłam ją.
Nie zawiodłam się gdyż jest intrygująca i bardzo wciagająca.
Tajemnicze zagadki...
Dama w czerni...

Oscat Drai poznaje pewną dziewczynę w białej sukience...
Odkrywają razem tajemnicę pewnej osoby...
Śledząc ruchy damy w czerni...
Zostają wplątani w zagadkę... która przyciąga tajemnicą...
Historia zapomniana od dawna przenosi się do rzeczywistości...
Finał dopiero się rozegra...
Naprawdę warto przeczytać Marinę, ponieważ jest świtną ksiażką!
Niemniej jednak zachwyciłam się Cieniem wiatru;
obie książki są u mnie na równi,
obie tajemnicze i obie zaskakujące tajemnicą
Barcelony...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz, śmiało, śmiało, wszystko czytam :)