piątek, 4 maja 2012

Zmierzch. Powieść ilustrowana. Część 1

Zmierzch. Powieść ilustrowana. Część 1 - Stephenie MeyerNo, więc gdyby ktoś mnie zapytał czy wolę film czy komiks Zmierzch, myślę, że nie umiałabym udzielić odpowiedzi, bo i film jest fantastyczny i komiks.
Zmierzch przedstawiony za pomocą rysunków zawiera dużo uczuć. Każde jest przedstawione w nieco inny sposób, może czasem niedostrzegalnie, ale jest. Za to film bardziej  obrazuje ogół treści. Muszę przyznać, że miło mi się czytało Zmierzch w innej postaci, ale niestety... komiks ma dwie wady główne, a są to:
-cena- moim zdaniem trochę za drogi, bo droższy od książki
-kończy się w połowie książki
Cena nie jest najlepsza, gdyż wynosi 34,90. Książka Zmierzch, jest tańsza oraz liczy więcej stron i więcej przekazuje czytelnikowi. Jednak musimy wziąśc pod uwagę też to, że tusz czarny jest tańszy od kolorowego; no a jak rozumie się samo przez się: komiks-powieść i l u s t r o w a n a. Co oznacza mnóstwo kolorowego tuszu, co podnosi cenę. No i okładka jest twarda. To takie dwie rzeczy podnoszące cenę i wartość.
Komiks kończy się w połowie zwykłej książki przez co czekamy na następną jego część....
co mnie oznacza, że te dwie główne wady (bo innych nie posiada) nie pozwalają na kupno. Co prawda cena jest wyższa, ale nieznaczenie, nie aż tyle by był to rzeczywiście jakiś duży majątek; ...w sumie tylko 5zł więcej... razy dwa...
Tak czy siak, na pewno na mojej półce wcześniej czy później (mam jednak cichą nadzieję, że wcześniej) będzie stać druga część komiksu Zmierzch.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz, śmiało, śmiało, wszystko czytam :)