niedziela, 1 września 2013

Sierota

Przez przypadek natknęłam się na film pt.; "Sierota", jako że moje koleżanki dobrze wyrażały się o jego treści- postanowiłam się skusić i dziś obejrzałam żeby się dowiedzieć czy faktycznie jest taki dobry jak słyszałam.
Początek wygląda tak, że widzimy kobietę w ciąży, kolejną sekwencję przewinęłam, ale nie był to urywek, który by mnie zaciekawił najbardziej, więc nie czuję bym jakoś szczególnie straciła na tym, że nie widziałam pierwszych kilku minut. Kolejno kobieta rodzi, a jej dziecko umiera. Dalej dowiadujemy się, że miała problemy z alkoholem i od roku nie pije, ma również męża i dwójkę dzieci; chłopca o imieniu Daniel i dziewczynkę -Max, z czego dziewczynka jest głuchoniema. Potem para decyduje się na adopcję dziewięcioletniej dziewczynki. Kolejno fabuła filmu rozwija się, nowy członek rodziny -Ester szybko aklimatyzuje się w nowym otoczeniu. Sprawia wrażenie dobrze wychowanej i mądrej, najbardziej odznaczającą się cechą tego dziecka jest to, że na nadgarstkach i szyi nosi opaski. Za nic w świecie nie pozwala sobie ich ściągnąć? Hm, może każdy ma swoje takie dziwactwa?...
Już po kilku dniach jej obecności- koleżanka z klasy trafia do szpitala, siostra z sierocińca zostaje zamordowana. Ale kto podejrzewa małą dziewięcioletnią dziewczynkę?
Dalej jak widzimy, Daniel zostaje uwięziony w domku na drzewie, który Ester podpala. Chłopak natknął się na dowody zbrodni świadczące o tym, że zabójcą siostry z sierocińca jest dziewięciolatka.
I tak akcja mknie naprzód...
Koniec jest taki, że dowiadujemy się, że Ester nie ma dziewięciu lat lecz ponad trzydzieści, jest to spowodowane jakąś chorobą... opaski na szyi i nadgarstkach w rzeczywistości nosiła tylko po to, by zakryć blizny, które są pamiątką po pobycie w szpitalu psychiatrycznym... Końcówka jest w sumie bardziej rozbudowana i dzieją się znacznie bardziej zaskakujące rzeczy, ale wszystkiego zdradzać nie będę.
Ogółem: film warto oglądnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz, śmiało, śmiało, wszystko czytam :)