sobota, 25 stycznia 2014

Zjawiska paranormalne

Zjawiska paranormalne -  Redakcja magazynu FocusPoczątek nie zachwycił mnie, właściwie to przeraził. Pierwsze rozdzialiki mówią o horoskopach i takiego typu rzeczach. Nie doczytałam ich nawet za końca zniesmaczona faktem iż kupiłam książkę, gdzie owych zjawisk paranormalnych nie ma. Miałam nadzieję, że się mylę. Kolejno czytając zmieniłam zdanie, szczególnie gdy na scenę wyszły duchy, sny które można samodzielnie zaprogramować, CIA, hipnoza..
Ogólnie rzecz biorąc nie mogę powiedzieć, że to bardzo udana pozycja, bardziej na miano słabej zasługuje. Kupiłam przez internet nie mając wcześniej do niej wglądu. Oczekiwałam ciekawych artykułów... no cóż może i te były fajne, ale czytałam lepsze rzeczy nt zjawisk paranormalnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz, śmiało, śmiało, wszystko czytam :)