piątek, 7 lutego 2014

Gra Endera


Gra Endera - Orson Scott Card
                  

Widzisz więcej. Myślisz inaczej. Jesteś naszą ostatnią nadzieją.

O istnieniu " Gry Endera" dowiedziałam się dopiero po obejrzeniu zwiastuna jej ekranizacji. Przyszłość świata w rękach dziecka?
Zabrzmiało to na tyle interesująco, by skłonić mnie do poszukiwania bardziej szczegółowych informacji.
I tak natknęłam się na morze entuzjastycznych opinii napisanych nie tylko przez fanów science- fiction.
 Gdy już utwierdziłam się w przekonaniu, że będzie to jedna z tych książek, o których człowiek myśli nawet po latach przeczytania- ruszyłam do najbliższej biblioteki.
Nie zawiodłam się!
Historia Endera do dziś siedzi w mojej głowie i nic nie wskazuje na to, by miała prędko ją opuścić.
 Koło takiej książki nie da się przejść obojętnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz, śmiało, śmiało, wszystko czytam :)