wtorek, 23 lipca 2013

Niewidzialna

Czytałam pierwsza część ponad półtora roku temu, wiec średnio dobrze ja pamiętam. Zaraz od początku "Niewidzialnej" muszę przyznać, ze ciężko mi było ogarnąć. Jako całokształt muszę przyznać, ze poprzednia cześć była zdecydowanie lepsza. Czytając zaś '"Niewidzialna"' byłam już na wakacjach (no i dalej jestem), wiec może moja uwagę przyciągały inne rzeczy, samoloty szybujące nad moja głową lub po prostu inne środowisko, wiec książka aż tak mnie nie wciągnęła. Do około 100 strony czytałam w domu i mam takie zdanie po tym fakcie, ze czytając ja w domu -bardziej mi się podobała.










Od wczoraj jestem już na takich mini wczasach, tuz przed nieco większymi wakacjami za granica. Jak narazie będąc w Warszawie nie zrobiłam fotek by je pokazać, ale postaram się to nadrobić :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz, śmiało, śmiało, wszystko czytam :)